Thursday, 5 May 2011

Exam !

haik , konichiwa des :)
wahh , baru balek jepun ke kima nih ?
huwaaa dalam angan angan jelaa nakk pigi sane .

ehh , ade tengok berita takk ?
ade tengok takk ?
eeee kima tanye nih wehh .
cam tunggul jea korang nih lahh 
oppss jangan mara ! :D
sesape yang lambat sangat  tawu perkembangan tuhh .
biar kima yang bagi tawu okayy 
baru baru neyh OSAMA BIN LADEN
telah meninggal dunia..
ish ish ish .. 

_______ ehh dahh lari tajuk pulaa kan :)________
haih~
 kima dah na mulakan bebelan 
sabtu neyh kima exam ..
hope tak gagal .. 
hope pray for me..
ingdd !
just for me yaw !
jgn f0r owunk lain..
hehehehe ,
HAHAHAHA :DD
gelak puas puas dulu 
okayy lahh , pewut kima pun da ber-irama R n B dahh ni 
mao pigi cari makan lahh 
takkan nakk cari pasal pulak kan 
hope kowunk pray untuk exam kima kali ini
nakk bebel lebey lebey kunk , takud korang menyampah

                 KATA AKHIR : 
kima insan yang lemah , tidak pandai untuk berkata kata 
hanye luahan hati semata mata . tiada kena mengena yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia:)
(: assalammualaikum :)
(: selamat sejahtera :) 

perasaan yang tak pasti

"Sudah lama mencari
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati
Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta sejati
Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta seorang insan
Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Untuk hatiku"

saya nak cakap sesuatu kat awak :
terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya
terima kasih kerana sudi menyatakan *** saya itu
terima kasih kerana sudi melayan karenah saya
terima kasih kerana banyak bersabar dengan saya
terima kasih kerana sudi memujuk saya tak kira waktu
terima kasih kerana sudi menemani saya
terima kasih kerana telah mengembirakan saya
terima kasih atas segala gala nyee
saya bahagia sangat dapat kenal dengan awak

Sunday, 1 May 2011

huh ! i hate you !

hey ! hey ! hey !
awk disane tuu ,

ye laa awk la .. spe lagi ?!

if  you want know !

if u hate me ,
i hate you more than you hate me !

or 

i hate you 100% ...

i hate you capital 'A' 

i dont want forgive you !

DAMN !

cinta yang ku duga

Walau hatiku pedih
ku rasa sendiri kepedihan
kesakitan hati ku menangis
rintihan jiwa yang terus merana
Walau ku sendirian
ku renangi lautan yang dalam
tiada siapa sudi perhatikan
itu yang ku duga selama ini
Kesakitan cinta yang melanda ku
menghentikan degupan rindu
yang hampir bernyawa
kecewa yang tiada terhingga
bila mendengar berita kau tak cintaiku
Kini ku fahami erti cintamu
kau hanya bernyawakan patung
dalam dirimu
kecewa melanda dihati
mengapa begini yang aku hadapi
kekasihku...

Tuesday, 12 April 2011

maafkan sye kerana tidak dapat menjadi sahabat yang baik

bukannya senang nak cari kawan yang baik .
bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik .
kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baik nya. 
kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baik nya.
sebaliknya kawan yang baik lah yang paling banyak membantu kawan baik nya
untuk mencapai kejayaan.
kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baik nya untuk membuat
perkara yang buruk dan sia-sia.
kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baik nya untuk
berbuat kebaikan.
kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih
atau gembira.
kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan
kepada kawan biasa.
kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baik nya untuk sentiasa berada
disisinya.
kawan yang baik tak pernah melarang kawan baik nya untuk berkawan dengan
kawan yang baik .
kawan yang baik tak pernah cemburu jika kawan baik nya mempunyai ramai
kawan baik , kerana kawan yang baik tahu apa yang paling baik untuk kawan baik nya.
kawan yang baik akan sentiasa mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan
kawan baik nya di dunia dan di akhirat di dalam doanya.
kita adalah kawan yang baik jika kita faham bahawa kawan baik kita bukanlah seorang yang sempurna. kita adalahkawan yang baik jika kita menjadi kawan yang baik kepada kawan baik kita.
kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak menghargai kawan baik kita, kerana kawan yang baik akan sentiasa menghargai kawan baik nya.
kita bukanlah kawan yang baik jika kita tidak memberitahu perkara yang baik kepada kawan baik kita, keranakawan yang baik akan selalu menyampaikan perkara yang baik kepada kawan baik nya.
Dan kalau kita nak dapat kawan baik yang baik, kita mesti lebih dahulu menjadi seorang kawan yang baik kepada kawan baik kita.

Ishh ! Bengang nyee !

my old blog , 

da rmai follow..
tibe2 je xbole bkk da !

spe yg da follow yg old tu hope sgdd follow yg neyh !

tpi spe yg blom follow yg old tu , follow yg new neyh pon xpe !

asl kn kowunk follow !
TQ !~